FILMY REKLAMOWE I ANIMACJE NA EVENTY I KONFERENCJE
Animacje graficzne i Explainery Video można skutecznie wykorzystać przy okazji wszelkich wydarzeń wewnętrznych w firmie, oraz konferencjach (prasowych, edukacyjnych), szkoleniach i wystąpieniach.
Dzięki nim możesz wypromować wydarzenie (jako organizator) a także wyróżnić się jako firma, lub atrakcyjnie przedstawić wiedzę swoim pracownikom.
Animacje sprawdzą się zarówno wtedy, gdy wydarzenie jest organizowane w 100% zdalnie, czy na sali pełnej ludzi – w obu tych kontekstach animacja będzie wspierać Twój przekaz, i promować wydarzenie.
<<– Przykładowe Intro na Kongres – wydarzenie online w formie animacji 2D.
Film reklamowy składa się z następujących elementów:

POMYSŁ
Możemy zarówno zrealizować Twoją ideę, jak i zapoznać się z potrzebami aby wrócić z naszymi koncepcjami.

OPRAWA GRAFICZNA
W zależności od materiałów wejściowych i strony internetowej zaproponujemy szatę graficzną dla wydarzenia.

MUZYKA
Bez niej ciężko się przebić. Dlatego wzbudzi emocje, by wydarzenie było lepiej zapamiętane.
ANIMACJE NA KONFERENCJACH
Animacje mogą służyć jako filmy reklamowe nie tylko przed, ale i w trakcie konferencji. Mogą zapowiadać plan wydarzenia, przedstawić w atrakcyjny sposób kolejnych gości / panelistów i budować napięcie. Pomogą Ci utrzymać uwagę widzów i sprawią, że zapamiętają oni to wydarzenie, jako wyjątkowe. Gotowe filmy mogą być później wykorzystywane w Social Mediach, w formie podsumowania wydarzenia i promocji, która zachęci do uczestnictwa w kolejnych edycjach wydarzenia, lub zbuduje korzystny wizerunek wokół marki.
Do czego można wykorzystać Animacje?

Możesz za ich pomocą zareklamować kolejną część konferencji i swoje pozostałe wydarzenia.

Możesz umilić czas na przerwie wydarzenia, aby oczekujący kolejnej części goście nie nudzili się oczekiwaniem.

Stworzyć za ich pomocą intro/outro wydarzenia.
ANIMOWANA PREZENTACJA - NIEZAWODNE NARZĘDZIE PREZENTERA
Nasze filmy reklamowe nie tylko działają przed i po wystąpieniach, ale również w trakcie – każdy przecież powinien przedstawić swoją prezentację w formie możliwie atrakcyjnej dla widza!
Mamy wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej, i wspieramy mówców w prezentowaniu wiedzy w atrakcyjny sposób.
Często podczas prezentacji można użyć naszej animowanej prezentacji, która – slajd po slajdzie – prowadzi uczestników wydarzenia do końcowej puenty prowadzącego. Na każdym slajdzie umieszczamy dalszą część historii w postaci filmu, aby miał on kontrolę nad wyświetlanym materiałem i nie musiał się spieszyć / spowalniać swój wykład ze względu na nasz film.
FILM REKLAMOWY - DOBRY PRZERYWNIK NA KONFERENCJI
A co w przerwie? Reklama!
Animacje mogą posłużyć jako film reklamowy, który podczas przerwy prezentuje nowe produkty firmy, edukuje o jej osiągnięciach i przekazuje ciekawostki branżowe.
Organizując wydarzenia, zarówno wewnętrzne i zewnętrzne, masz niezwykłą okazję wykorzystać ten czas do przekazania różnego rodzaju treści, które (w przypadku wydarzenia wewnętrznego) mogą edukować pracowników do ważnych dla Was postaw i uczyć ich produktów, lub też (w przypadku wydarzenia zewnętrznego) sprzedawać – i zwracać koszty organizacji wydarzenia.
Zadbaj o dostępny “czas antenowy” i wypełnij go treściami, które zaprocentują.