ANIMACJE 3D
W dobie Internetu każdy może zaprezentować potencjalnemu klientowi swoje produkty lub usługi. Przy tak szerokim wachlarzu możliwości komunikacyjnych, istotna staje się jakość przekazu marketingowego. Najciekawsze możliwości komunikacyjne daje Animacja 3D, która jest jedną z najbardziej zaawansowanych animacji dostępnych na rynku. Dzięki niej wyróżnisz się na tle konkurencji, dłużej utrzymasz uwagę potencjalnego klienta i tym samym zwiększysz sprzedaż. Przekonaj się, dlaczego warto część budżetu marketingowego przeznaczyć właśnie na tę formę reklamową.
<<– Nasz showreel prezentuje w skrócie to, co możemy zrobić dla Ciebie. Między innymi nasze animacje 3D.
Animacja 3D składa się z następujących elementów:

KONCEPCJA
Pomożemy w jej wypracowaniu lub zapoznamy się z Twoją.

MODELE 3D
modele, przestrzeń, światło, ustawienie kamery. 3D oferuje najwięcej opcji i warto wykorzystać je w pełni.

DŹWIĘK I RENDER
Zadbamy o wszystkie drugoplanowe kwestie, bez których projekt nie może się odbyć.
ANIMACJE 3D - KIEDY TAK NAPRAWDĘ WARTO?
Animacje graficzne 3D są produkcją droższą, bardziej czasochłonną i wymagającą od pozostałych dostępnych na rynku. Oferuje jednak coś, czego brak pozostałym – głębie. Za jej pomocą możemy pokazać szczegółowe działanie przedmiotów fizycznych – na przykład autorskiego projektu urządzenia, budynku, sposobu działania instalacji wodnych, uszczelniania okien czy innych fizycznych przedmiotów. Wysoka perswazja tej formy komunikacji jest osiągana dzięki aspektom wizualnym, które są na tyle atrakcyjne, że trudno jest oderwać od nich wzrok. To sprawia, że większość osób obejrzy Twoją animację 3D do końca.
Animacje 3D są częściej wykorzystywane przez firmy produkcyjne, ponieważ mają one fizyczne przedmioty, które chcą zobrazować. Nie jest to jednak regułą. Zdarzyło nam się projektować trójwymiarowe obiekty dla branż usługowych, albo jako atrakcyjne dodatki w produkcjach dla Software House’ów. Również medycyna od nich nie stroni – każdy z nas widział animacje tabletki rozpuszczającej się w przygotowanej animacji 3D człowieka lub jego przewodu pokarmowego.
Do czego można wykorzystać Animacje 3D?

Zobrazujesz jak działa Twoja firma lub urządzenie, jakie wymyśliłeś.

Zaangażujesz widza na dłużej przy treściach i wywołasz efekt WOW.

Sprawisz, że zapamięta on to, co mu chcesz pokazać jak gdyby widział to fizycznie.

Nauczyć go poprawnego używania przedmiotu.

Zastosujesz w różnych kanałach swojej komunikacji z klientem.
DLACZEGO ANIMACJĘ 3D WARTO WYBRAĆ?
Z roku na rok coraz mniej użytkowników Internetu czyta komunikaty tekstowe. Treści wizualne są konsumowane o wiele częściej, niż pisany tekst. Ciekawe, trójwymiarowe animacje mają zatem największą szansę na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi potencjalnego klienta. Aby się wyróżnić należy sięgnąć po animację 3D. Dlaczego tak jest?
Mimo, że wideo staje się powszechną formą przekazywania treści, animacje 3D wciąż są rzadkością. Tylko liderzy rynkowi decydują się na tę formę działania. Mimo wyższej ceny niż inne rodzaje animacji, wciąż animacje 3D mogą być tanie w uproszczonej wersji, a także tańsze od profesjonalnej produkcji wideo metodą klasyczną (z wynajętym studiem, aktorami, itp.)
W JAKI SPOSÓB TWORZY SIĘ ANIMACJE 3D?
Przygotowaliśmy już wiele animacji 3D, co pozwala nam na pracę wedle sprawdzonego schematu działania. Wiemy, jaki powinien być efekt opracowywanego przez nas materiału wizualnego, dzięki czemu otrzymasz dokładnie taki produkt, jakiego oczekujesz.
Pierwszym krokiem jest opracowanie scenariusza, który zawiera treść mówioną oraz opis ruchu animacji. Na tym etapie potrzebne jest nam Twoje zaangażowanie – bądź gotów odpowiadać na nasze pytania, abyśmy mogli jak najlepiej zrozumieć Twoje potrzeby. Twoje odpowiedzi umożliwią nam lepsze opowiedzenie o Twojej usłudze lub produkcie.
Kolejny etap to przejście do pracy nad aspektem wizualnym naszej animacji 3D. Ważne, by poruszać się małymi krokami, ponieważ wiele szczegółów – postaci, modeli 3D przestrzeni, modeli 3D przedmiotów, gramatury wszystkich projektów – wymagają pracy, i powinny być one tworzone z częstą wymianą informacji i akceptacji, aby obie strony widziały, że idziemy do właściwego celu.
Najbardziej wymagający jest ruch postaci. O ile ruch cząsteczek, gotowego przedmiotu jest prosty do wykonania dla motion designera, tak riggowanie postaci (przygotowywanie jej do ruchu) bywa skomplikowanym i czasochłonnym procesem, a niewłaściwe jego wykonanie skutkuje niedopracowanymi gestami postaci, lub nienaturalnymi ruchami, które zwracają uwagę odbiorcy. Chcemy być dumni z każdej naszej pracy, i tworzyć tylko takie animację 3D, którymi będziemy mogli się później pochwalić.
ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

PODPISANIE ZAMÓWIENIA
Pierwszym najważniejszym krokiem jest akceptacja ram współpracy. Na tym etapie uzgadniamy jaką pracę realizujemy – cenę, styl animacji, jej koncepcję a także wstępne informacje dotyczące lektora muzyki.

2 TURY POPRAWKOWE
Naszym zadaniem jest uzyskać porozumienie odnośnie stylu animacji, historii opowiadanej w tle i grafik użytych do produkcji. Ponieważ kreatywność i wyobraźnia nie ma granic, dlatego na każdym etapie uwzględniamy dialog, aby wiedzieć, że pracujemy nad materiałem, z którego będziecie zadowoleni.

USTALENIE SCENARIUSZA/SZCZEGÓŁÓW
W drugim kroku przygotowujemy w II etapach scenariusz animacji / szczegóły projektu. Pracujemy zarówno nad wersją tekstową (czytaną przez lektora) oraz nad wersją graficzną. Jeśli projekt tego wymaga, tworzymy storyboardy.

FINALNA AKCEPTACJA
Jesteśmy na mecie! Najpierw widzieliście koncepcje, później poszczególne szkice i grafiki, a teraz jest gotowy, zaakceptowany film. Na tym etapie przesyłamy plik w oczekiwanym formacie i pytamy, czy możemy dla Was zrobić coś więcej. 🙂

WYSŁANIE PIERWSZEJ WERSJI ANIMACJI
Trzeci krok jest poświęcony przede wszystkim sprawdzeniu pierwszej wersji animacji stworzonej na podstawie scenariusza. Na tym etapie sprawdzamy ile z przygotowanych scen Państwo akceptują, a ile wymaga poprawek i udoskonaleń.

ZAMKNIECIE PROJEKTU
Ostatnim etapem współpracy jest przekazanie praw majątkowych do wykorzystania materiału.