ANIMACJE GRAFICZNE
Animacje graficzne to nasz flagowy produkt. Umożliwiają przedstawienie produktu lub usługi w taki sposób, aby został dobrze zrozumiany i zapamiętany. Animacje graficzne sprawdzają się zarówno w celach edukacyjnych (gdy chcemy wyjaśnić działanie produktu, jego zastosowania albo problemu który rozwiązuje), marketingowych (np. na Social Media i stronę internetową) oraz sprzedażowych (oprócz oferty, automatyzacja sprzedaży produktu, generowanie leadów).
Animacja graficzna składa się z następujących elementów:

SCENARIUSZ
od którego zaczynamy. Zarówno na płaszczyźnie graficznej jak i treści (tekstu dla lektora),

GRAFIKA
a więc wszystko to, co się animuje w filmie. Postaci, przedmioty, i tło.

DŹWIĘK
Zarówno głos lektora, jak i udźwiękowienie. To warstwa, która w znacznym stopniu przyczynia się do zbudowania odpowiedniego przekazu emocjonalnego w animacji.
WHITEBOARD
Animacje whiteboard są bardzo angażującą, a jednocześnie jedną z najtańszych form animacji. Po ustaleniu scenariusza nasi rysownicy przechodzą do pracy – powstają rysunki, które następnie jesteśmy w stanie cyfrowo narysować od nowa na oczach odbiorcy wideo. Ta forma animacji Whiteboard oprócz swoich zalet ma jedną wadę – nie da się narysować ruchu. Więc możemy stworzyć obrazek w którym ktoś strzela z łuku, i drugi ze strzałą wbitą w tarczę, ale nie zaanimujemy samego lotu. Stworzyliśmy już ponad 200 takich animacji i najprawdopodobniej jesteśmy w tej kwestii najbardziej doświadczeni w kraju.
Do czego można wykorzystać Animacje Whiteboard?

Możesz za ich pomocą wytłumaczyć klientowi na czym polega Twój produkt lub usługa.

Zaangażować odbiorcę Twojej reklamy, którego uwagą będzie podtrzymywana tworzącym się rysunkiem.

Stworzyć w ten sposób bannery do remarketingu.

Utworzyć serię e-learningową.

Włożyć je w tło Twojej strony internetowej.
EXPLAINER VIDEO
Explainer Video jest formą animacji o charakterze informacyjnym i/lub instruktażowym, dotyczącym jakiegoś produktu lub usługi. Są to najczęściej filmy proste w swej konstrukcji oraz nastawione na przekaz edukacyjny. Co mogą wyjaśniać Explainer Video? Tutaj właściwie nie ma większych ograniczeń. Taką formę edukacji można wykorzystać do wyjaśniania podstawowych zasad działania maszyny, urządzenia, serwisu internetowego, produktu, sposobu rezerwowania miejsca w hotelu, stosowania płynu do prania czy sposobu stosowania nawozu do kwiatów.
Charakter Explainer Video jest edukacyjny i zwięzły. Ich celem jest przekazanie w krótkim formacie (od 1 do 2,5 minuty) zwięzłej treści, która wyjaśni omawiany obszar wiedzy. Explainer Video cieszą się dużą popularnością.
ANIMACJE 3D
Animacje 3D są najbardziej wymagającą formą animacji, a jej ceny są najczęściej wyższe, niż animacji Whiteboard oraz Animacji 2D. Animacje 3D najlepiej sprawdzają przy prezentacji produktów fizycznych, a także tam, gdzie do przedstawienia zagadnienia (działania maszyny, działaniu środa medycznego wewnątrz organizmu, itp.) potrzebny jest widok trójwymiarowych brył. Również proces tworzenia takiej animacji jest bardziej skomplikowany, ponieważ o wiele trudniej i dłużej wprowadza się poprawki do tego typu projektów (które w przypadku paru minut mogą się renderować nawet parę dni). Końcowy efekt jest jednak warty inwestycji.
ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

PODPISANIE ZAMÓWIENIA
Pierwszym najważniejszym krokiem jest akceptacja ram współpracy. Na tym etapie uzgadniamy jaką pracę realizujemy – cenę, styl animacji, podstawową koncepcję a także pierwsze informacje dotyczące lektora oraz podkładu muzycznego.

2 TURY POPRAWKOWE
Naszym zadaniem jest uzyskać porozumienie odnośnie stylu animacji, historii opowiadanej w tle i grafik użytych do produkcji. Ponieważ kreatywność i wyobraźnia nie ma granic, dlatego na każdym etapie uwzględniamy dialog, aby wiedzieć, że pracujemy nad materiałem, z którego będziecie zadowoleni.

USTALENIE SCENARIUSZA/SZCZEGÓŁÓW
W drugim kroku przygotowujemy w II etapach scenariusz animacji / szczegóły projektu. Pracujemy zarówno nad wersją tekstową (czytaną przez lektora) oraz nad wersją graficzną. Jeśli projekt tego wymaga, tworzymy storyboardy.

FINALNA AKCEPTACJA
Jesteśmy na mecie! Najpierw widzieliście koncepcje, później poszczególne szkice i grafiki, a teraz jest gotowy, zaakceptowany film. Na tym etapie przesyłamy plik w oczekiwanym formacie i pytamy, czy możemy dla Was zrobić coś więcej. 🙂

WYSŁANIE PIERWSZEJ WERSJI ANIMACJI
Trzeci krok jest poświęcony przede wszystkim sprawdzeniu pierwszej wersji animacji stworzonej na podstawie scenariusza. Na tym etapie sprawdzamy ile z przygotowanych scen Państwo akceptują, a ile wymaga poprawek i udoskonaleń.

ZAMKNIECIE PROJEKTU
Ostatnim etapem współpracy jest przekazanie praw majątkowych do wykorzystania materiału.
PRACOWALIŚMY DLA MAREK
